På senaste tiden har jag...

...lämnat England
...Träffat min "fru" (och mamma, chriss, jocke o Anna.. men fick inga kort på dem)
.
...Efter ytterligare lite fix åkte jag dagen efter hem till England (oups skrev jag hem?)
.
...Varit på x antal Tim Keller talks i Oxford, Town Hall! (kan efter lyssnas på här: www.thisisjesus.org rekommenderas starkt. Särskilt dig dig som funderar på om kristen tro är något att ha!)
.
...Rott (stavas det så?) på roddmaskin och gjort ett test race på floden inför kommande torpids. Hardcore vill jag lova.
.
Sett det riktigt Narnia snöa i Oxi. Mysigt.
.
...Berättat för engelsmän och amerikanska kvinnor om Edna. Så nu är min galenskapsgris ur säcken.
...haft huvudvärk
...pluggat
...träffat vänner
...tänkt på framtiden.
.
.
Och ni? Hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: Josie

...i fortsättningen motsätter jag mig alla typer av Sverige-vistelser utan tele-samtal med undertecknad! så det så.

/Joss

2012-02-13 @ 16:22:07
Postat av: anna

Hej. Jag mördade edna häromdagen. Hon var så trött på allt elände och bad om dödshjälp eftersom hon, som hon själv sa "Inte ens denna fördömda kropp fungerar som den ska!". Hon sytfade då på att den var som en 28årings. Så jag hjälpte henne. Och nu är hon död. Så hon kommer aldrig mer kunna säga något, eller göra något.



jag beklagar.

Postat av: Edna Larsson

ANNA LAAGO!!

Nu tar du och går till toaletten genast. Tvätta munnen med tvål och vatten och SLUTA UPP OCH LJUG!



Edna Larsson

2012-02-13 @ 19:57:07
URL: http://ednalarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha. Jag dör. Edna, du är för rolig. Tur att du inte är död.

2012-02-14 @ 08:53:03
Postat av: Johannes

Kött & Cola!

2012-02-15 @ 13:05:59
URL: http://johannesskoldengen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback