Drömmar.

I natt drömde jag många drömmar. 

1. Jag drömde att
Anna förklarade för mig att jag var korpulent. När jag inte höll med henne skrattade hon åt mig för att jag inte kunde förstå hur himla tjock jag var.

2. Jag åkte Snowboard, fast med mina fötter utan bräda och i lera på nån kristen festival. Det var någon fin blandning mellan att åka snowboard och skridskor. Det var kul tills en skoter och en bil lekte runt i leran och förstörde konsistensen och gjorde det skitsvårt att glida.

3. Jag ledde lovsång på två församlingsmöten för två olika församlingar. Mötena pågick parallellt och jag åkte Snowboard/skridskor emellan dem. Utan att de visste det givetvis. Smussel, smussel.

4. En av killarna i mitt lovsångsteam, som råkade vara en blandning mellan två av mina vänner skulle spela kajun. Men när vi repade satt han med en liten, liten glasask/burk och pilla med något vitt stup i kvarten. Inser plötsligt att det är kokain han snortar, stup i kvarten. När jag frågar honom varför i hela friden han snortar kokain svarar han sakligt att han har hjärfel och måste snorta kokain för att hjälpa blodflödet. Ok.

Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback