It's official!

Hej,

Som ni säkert har förstått har mina fyra år av teologiska studier börjat gå mot sitt slut. Det innebär nya tider, ute i 'verkligheten'. En av de större frågorna detta året har mig har därför varit var i hela friden jag skall ta vägen när jag blir klar. Var Gud vill ha mig? Om jag skall prästvigas osv. Stora, svåra, spännande och kluriga frågor. Men som den fina Gud han är, så har Han varit trofast i ännu en ny fas i mitt liv och öppnat en väg för mina kommande steg.

Jag har fått priviligiet att börja jobba som Ungdomspastor i en enastående fantastisk församling i Göteborg som heter Fiskebäcks Missionskyrka. Det innebär alltså att jag äntligen får komma hem till min älskade västkust, vara närmre min familj och äntligen få jobba med ungdomar igen. Jag är en väldigt lycklig och tacksam! Så folk, från och med augusti, då hittar ni mig här:

Men innan dess. STUDIESLUTSPURT. Därav behövs nu sömn!
God natt <3

Kommentarer
Postat av: Maria H

Woho, grattis till jobb!

2012-03-27 @ 16:26:59
Postat av: Rebecka Sköld

Vad roligt att höra finaste Johanna!!!:)

2012-03-27 @ 20:52:00
Postat av: Linnea

Woho! Vad glädjande att höra :) Kommer nog passa dig som hand i handsken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback