Kompensation

Ja, jag vet att jag varit dålig på att uppdatera er om mitt spännande liv. 

I Söndag var jag i fängelse. St. Aldates åker typ en söndag i månaden och har Gudstjänst i ett av fängelena utanför Oxford. Det var fantastiskt att vara där. Älskar det. Så rätt, det är där vi skall vara. Det är fantastiskt och möta de som sitter inne med. Prata med dem, be med dem och tillsammans få lovsjunga. Detta fängelse som vi va på i söndags är inte ett högbevakat fängelse. Kanske skall åka till ett högbevakat fängelse nästa vecka på Alpha kurs. Det hade varit fint.

Har forsatt spendera mina måndagar på ACT:s ministry som jobbar med ex-prisoners, hemlösa och fattiga. Jag har fått några underbart fina vänner där. Det är min sista gång nästa vecka, vilket är supertrist. Kommer sakna de människorna så mycket! En del av dem kommer till min glädje även på söndagarna så då får man se dem då med!

Jag har påbörjat min fjärde och sista uppsats denna vecka. Är i "välja litteratur och börja läsa" stadiet. Fantastist, jag kom fram hit. Fjärde uppsatsen. Har en del att korrigera på de andra tre. Men det stora och grova jobbet är klart med dem. Måste snygga till och justera om lite bara. Snart är de inlämnade för slakt och betygsättning. Kommer vara en befriande dag!

Var på skottisk folkdans grej i St. Aldates förra veckan. VANSINNIGT ROLIGT! Vad glad man blir av att studsa runt och snurra och ha sig. 

Ikväll skall vi ha påskmiddag, jag och mina tjejer i min smågrupp. Kommer bli epic skulle jag tro. Julmiddagen vi hade i julas var ENASTÅENDE. Så hoppas på detsamma ikväll. 

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback