Studier är mitt mellannamn


Ja, For now i alla fall.

Jag har varit i London och utforskat. Tog bilder åt er. Skall uppdatera bloggen med dem. Fin stad. Måste åka tillbaka snart. När jag inte är i London är jag antingen här:

eller I mitt rum
Alternativt nått alternativt café. Som nu till exempel, nu sitter jag på ett alterntivt konstcafé med fula tavlor och skriver uppsats, twittrar, somnar och dricker kaffe. 

Det är termbreak på Oxford University, vilket innebär fröjd. För alla undergraduates åker typ hem till sina mammor och pappor och låter oss andra få plats på biblioteken, gatorna och parkerna. Under dessa 6 veckor av uppehåll skall jag finalise alla uppsatser så jag kan lämna in dem i börja på nästa termin som börjar i April. Oxford University har alltså tre terminer.

För övrigt är det vår här. Då menar jag inte svensk marsvår med 2 plusgrader något smältande snö och kall sol. Utan vår som i 10-15 grader och sol var och varannan dag. Behöver nog inte göra någon längre utläggning om vad jag tycker om det. 

Nej,
Så. De får va nog med livstecken från mig for now.

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback